ارسال توسط
روابط عمومی در تاریخ 25 خرداد 1394 12:32
( گروه:
اخبار مراکز )
به منظور ارتقاء سطح کیفی امور کانون زبان استان البرز در زمینه های مختلف آموزشی، رفاهی، خدماتی، فرهنگی، عمرانی و…، کارگاه آموزشی "کیفیت بخشی و مشتری مداری" با حضور علیرضا جمشیدی، مدیر کانون زبان استان البرز و جمعی از مدیران و کارکنان مراکز آموزشی این استان در مرکز آموزشی کرج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این کارگاه جمشیدی پیرامون مباحثی همچون تعریف و مفهوم مشتری مداری، انواع مشتری بر اساس رضایتمندی، انواع مشتری بر اساس رفتار شناسی و انواع نگرش به مشتری مطالبی را بیان کرد.
وی با بیان این مطلب که کانون زبان ایران نگاه مشتری مدارانه دارد به بررسی تقسیم بندی مشتری بر اساس ارتباطات سازمانی پرداخت.
مهارت های مشتری مداری، فنون ارتباط کلامی در برخورد با مخاطبان، تکنیک ها و روش های پاسخگویی تلفنی، اصول ثابت مشتری مداری، برخورد با ارباب رجوع از دیدگاه دین و ... از دیگر مباحثی بود که در این کارگاه به آن ها پرداخته شد.