پنجشنبه 20 دی 1403  | English
27

برگزاری جلسات استان های هرمزگان، یزد و خراسان رضوی در راستای تببین رویکرد کیفیت بخشی و مشتری مداری

به گزارش روابط عمومی کانون زبان هر یک از استان های هرمزگان، یزد  و خراسان رضوی، در جلسه ای با حضور مسوولان و کارکنان کانون زبان آن استان به تبیین رویکرد مشتری مداری و کیفیت بخشی در کانون زبان ایران پرداختند.
جلسه مشتری مداری استان هرمزگان با طرح چند سؤال بدین شرح:  تعریف مشتری، چگونگی جذب و نگه داشت مشتری، موانع مشتری مداری و همچنین تحلیل کارکنان در این خصوص و ارائه راهکار برگزار شد. همچنین نظر سنجی از مدرسان و کارکنان در این خصوص انجام گردید.
در جلسه ای که در استان یزد  برگزار شد، مقرر گردید تا مراکز آموزشی استان در جهت کیفیت بخشی در بخش آموزش، مشتری مداری و حسن ارتباط با ارباب رجوع و زبان آموزان، همایش ها و جلسات دوره ای هدفمندی را برای کارکنان و مدرسان برگزار نمایند و در ارائه پیشنهادات بالاخص در هسته آموزشی پژوهشی فعال باشند.
در این جلسه مدیر استان تاکید کرد در هر ترم با استفاده از آمارهای موجود فعالیت مراکز مورد تحلیل  قرار خواهد گرفت.
جلساتی نیز در همین خصوص در استان خراسان رضوی در تاریخ های 94/3/10 و 94/3/16  با حضور مسؤولان و کارکنان مراکز آن استان برگزار و موارد زیر مطرح شد:
الزام تعامل بیشتر با کانون پرورش فکری استان،رعایت اصول امور اداری، رعایت امور آموزشی، انجام به موقع و دقیق امور مالی، رسیدگی دقیق به امور شعب استان.


تعداد امتیازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (624)
گروه خبر: اخبار مراکز
کد خبر: 1316

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: