برگزاری جلسات استان های هرمزگان، یزد و خراسان رضوی در راستای تببین رویکرد کیفیت بخشی و مشتری مداری
ارسال توسط
روابط عمومی در تاریخ 27 خرداد 1394 15:15
( گروه:
اخبار مراکز )
به گزارش روابط عمومی کانون زبان هر یک از استان های هرمزگان، یزد و خراسان رضوی، در جلسه ای با حضور مسوولان و کارکنان کانون زبان آن استان به تبیین رویکرد مشتری مداری و کیفیت بخشی در کانون زبان ایران پرداختند.
جلسه مشتری مداری استان هرمزگان با طرح چند سؤال بدین شرح: تعریف مشتری، چگونگی جذب و نگه داشت مشتری، موانع مشتری مداری و همچنین تحلیل کارکنان در این خصوص و ارائه راهکار برگزار شد. همچنین نظر سنجی از مدرسان و کارکنان در این خصوص انجام گردید.
در جلسه ای که در استان یزد برگزار شد، مقرر گردید تا مراکز آموزشی استان در جهت کیفیت بخشی در بخش آموزش، مشتری مداری و حسن ارتباط با ارباب رجوع و زبان آموزان، همایش ها و جلسات دوره ای هدفمندی را برای کارکنان و مدرسان برگزار نمایند و در ارائه پیشنهادات بالاخص در هسته آموزشی پژوهشی فعال باشند.
در این جلسه مدیر استان تاکید کرد در هر ترم با استفاده از آمارهای موجود فعالیت مراکز مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.
جلساتی نیز در همین خصوص در استان خراسان رضوی در تاریخ های 94/3/10 و 94/3/16 با حضور مسؤولان و کارکنان مراکز آن استان برگزار و موارد زیر مطرح شد:
الزام تعامل بیشتر با کانون پرورش فکری استان،رعایت اصول امور اداری، رعایت امور آموزشی، انجام به موقع و دقیق امور مالی، رسیدگی دقیق به امور شعب استان.
تعداد مشاهده خبر: (624)
نویسنده: روابط عمومی
کد خبر: 1316
هم اکنون هیچ
نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.