پنجشنبه 20 دی 1403  | English
14

کیفیت بخشی و مشتری مداری به استان گیلان رسید

گردهمایی مسئولان مراکز آموزشی استان گیلان با حضور فریدون فرحبخش، مدیر کانون زبان استان و با محوریت کیفیت بخشی و مشتری مداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، رعایت ضوابط اخلاقی، برپایی دوره های سخت افزاری و نرم افزاری برای کارکنان و مدرسان، ایجاد عوامل انگیزشی، تشکیل کمیته انضباطی، پیروی از راهنمای جامع مقررات کانون، رسیدگی به فضاهای آموزشی و... از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه به آن ها پرداخته شد.

تعداد امتیازات: (2) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (670)
گروه خبر: اخبار مراکز
کد خبر: 1328

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: