چهارشنبه 19 دی 1403  | English
28

انتصاب مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون پرورش فکری

انتصاب مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون پرورش فکری

علیرضا حاجیان زاده، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی محمود سلیمانی کاریزمه را به عنوان مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات کانون منصوب کرد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پروش فکری، مدیر عامل کانون در نشست شورای معاونان با اشاره به کارنامه قابل قبول سلیمانی در پست سرپرستی اداره‌کل کانون استان خراسان‌رضوی گفت: با توجه به سابقه خوب وی تصمیم گرفتیم این دفتر را که در چارت سازمانی کانون وجود داشت و از ضرورت‌های مجموعه کانون بود راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: ارزیابی عملکرد مدیران ستادی و استانی و رصد گردش کاری آن‌ها، ارزیابی عملکرد فعالیت‌های فرهنگی، برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی، پاسخ‌گویی به شکایات و تعامل با تمام بخش‌ها و ایجاد ارتباط دوطرفه با واحد‌های مختلف سازمان از جمله وظایف ساختاری این دفتر است.

در پایان این مراسم که روز 26 مرداد در مجتمع شهید ملک شامران کانون برگزار شد مدیرکل جدید دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات نیز ضمن قدردانی از اعتماد مدیرعامل گفت: خدا را شاکرم که موقعیت خدمت در کانون را برایم فراهم کرد و امیدوارم در ادامه راه بتوانم به این لطف خدا و اعتماد مدیر عامل پاسخ دهم.

 

روابط عمومی کانون زبان ایران ضمن تبریک، آرزوی کسب موفقیت های روزافزون برای این عزیزان دارد

 

 

 

تعداد امتیازات: (7) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (1025)
گروه خبر: انتصابات
کد خبر: 1362
  • انتصاب مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون پرورش فکری

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: