ارسال توسط
روابط عمومی در تاریخ 10 دی 1390 10:03

( گروه:
همایش ها و جلسات )
همایش ملی بزرگان رضایتمندی مشتری در تاریخ نهم دی ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با حضورجمع کثیری از مدیران منتخب بخش های دولتی و خصوصی از سراسر کشور، بزرگترین مجموعه های صنعتی، تولیدی، خدماتی، تجاری و مسئولان کشوری برگزار شد و از کانون زبان ایران به عنوان موسسه ای پیشرو در عرصه رضایتمندی مشتری تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این همایش حسن مسعودی، قائم مقام مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس کانون زبان ایران و جمعی از مشاوران، معاونان و مدیران کانون زبان ایران نیز حضور داشتند.
این همایش با هدف معرفي و قدرداني از مجموعه ها و شرکت هایی که با اعمال مدیریت کار آمد و افزایش توان بهره وری و خدمات پس از فروش مناسب؛ در راستای مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کنندگان گام موثری برداشته بودند و برای ایجاد بستری مناسب جهت شناخت شاخص های نوین مشتری مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه های موفق، جهت بهره مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری برگزار شد.
بنابراین گزارش در همایش یاد شده، دکتر جمشید پژویان، رئیس شورا و مرکز ملی رقابت؛ علیرضا خجسته پور، مشاور وزیر تعاون و حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، عضو شورای عالی پول و اعتبار و رئیس کمیسیون تحول اقتصادی مجلس، پیرامون مشتری مداری و جلب رضایت مشتری، رقابت در بازار و انحصارات، فضای کسب و کار، بازاریابی اجتماعی، آموزش مسائل دینی کسب و کار و بیماری های رایج در بازار کار مطالبی را بیان کردند.
در ادامه این همایش ملی، ضمن معرفی موسسات و شرکت های پیشرو در عرصه رضایتمندی مشتری از کانون زبان ایران به عنوان یکی از این موسسات تقدیر به عمل آمد و تندیس زرین به حسن مسعودی رئیس کانون زبان ایران اهدا شد.