ارسال توسط
روابط عمومی در تاریخ 29 بهمن 1390 09:48
( گروه:
اخبار اداره مرکزی )
ششمین کنفرانس بین المللی برند در روزهای 27 و 28 بهمن ماه سال جاری با شعار " برند رمز کیمیاگری در تجارت نوین" با حضور مسئولان داخلی و میهمانان خارجی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد و از کانون زبان ایران به عنوان تنها مرکز آموزشی برترو موفق در این حوزه تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این کنفرانس که با سه هدف عمده ی دانش بنیان، ملی و بین المللی برگزار شد؛ پنلی تحت عنوان چالش ها و فرصت های برند سازی و مدیریت برند با حضور دکتر نهاوندیان، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران؛ مهندس حمید صافدل، رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران؛ پروفسور عبدالحمید محمد، مدیر موسسه کارآفرینی و توسعه کسب و کار در شرکت های کوچک و متوسط دانشگاه UMK مالزی برگزار گردید و پیرامون توجه به بازار و برند، ضدرقابتی نبودن برند، تقویت فضای رقابت عادلانه، برند لازمه ماندگاری در بازار، لایه های خرد و کلان توجه به بازار، حقوق مالکیت فکری، اخلاق کسب و کار، وظیفه تشکل ها، روحیه همکاری در برند سازی، نگاه به تولید گرایی و بازار گرایی، ارائه خدمات در راستای مشتری مداری، رابطه دو طرفه برند و رقابت، شاخص های بهره وری، پی بردن به ارزش های مصرف کنندگان و... بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از حامیان این کنفرانس از سازمان ها، تشکل ها و بنگاه های اقتصادی در امر برندسازی و مدیریت برند تجلیل به عمل آمد و از کانون زبان ایران نیز به عنوان تنها مرکز آموزشی برتر و پیشرو در این حوزه تقدیر شد و به حسن مسعودی، قائم مقام مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس کانون زبان ایران تندیس اهدا گردید.
گفتنی است، چندی پیش مسعودی به نمایندگی از کانون زبان ایران، تندیس زرین همایش ملی بزرگان رضایتمندی مشتری را نیز دریافت کرده بود.