چهارشنبه 19 دی 1403  | English
30

رئیس کانون زبان ایران از مراکزی که افزایش زبان آموز داشتند تشکرو قدردانی کرد

رئیس کانون زبان ایران از مراکزی که افزایش زبان آموز داشتند تشکرو قدردانی کرد

 

حسن مسعودی قائم مقام مدیرعامل و رئیس کانون زبان در نامه ای که به تعدادی از مراکز سراسر کشور نوشتند از مدیر، کارشناسان، مدرسان و کارکنان اداری و اجرایی و خدماتی آن مراکز به خاطر افزایش تعداد زبان آموزان در 4 ترم متوالی تشکر کردند. مسعودی در این نامه توفیقات بیشتر کانون زبان را در "ارائه بهترین خدمات به بیشترین افراد" از خدا مسئلت نمودند.

به قرار اطلاع، مسعودی در یادداشتی به معاونت اداری و مالی دستور دادند ساز و کار قدردانی از همه همکاران این مراکز را بررسی و پیشنهاد کنند.

ظاهراً مسعودی پیشتر در مورد مراکزی که در ترم بهار نسبت به ترم زمستان افزایش زبان آموز داشتند دستور مشابهی برای قدردانی از زحمات همکاران اداری و اجرایی و خدماتی داده بود.
اسامی مراکزی که از ترم تابستان سال 90 تا ترم جاری به طور متوالی افزایش زبان آموز داشتند و در این مرحله مورد تقدیر قرار می گیرند به شرح زیر می باشد.
 
ردیف
نام استان
نام مراکز
1
آذربایجان شرقی
مرکز آموزشی مرند
2
آذربایجان غربی
مراکز آموزشی بوکان / مهاباد
3
اردبیل
مرکز آموزشی پارس آباد
4
اصفهان
مراکز آموزشی خانه اصفهان/ شاهین شهر
5
البرز
مراکز آموزشی شهریار/ فردیس/گوهردشت
6
بوشهر
مرکز آموزشی گناوه
7
تهران
مراکز آموزشی بهارستان/پاسداران پیروزی/تهرانپارس/حجاب/سعدی       شهرک قدس/صادقیه/فدک/فردوس   گلستان/یوسف آباد
8
خراسان جنوبی
مرکز آموزشی قائن
 
 
ردیف
نام استان
نام مراکز
9
خوزستان
مراکز آموزشی آبادان/ نوجوانان خواهر اهواز دزفول
10
زنجان
مرکز آموزشی زنجان
11
سیستان و بلوچستان
مرکز آموزشی زاهدان
12
فارس
مراکز آموزشی آباده/داراب/فیروزآباد    ساحلی کودکان/ والفجر شیراز
13
قم
مرکز آموزشی قم
14
گیلان
مرکز آموزشی مطهری رشت
15
مازندران
مراکز آموزشی آمل/ ولایت بابل/بابلسر   بندپی شرقی/15 خرداد ساری/ نکا
16
یزد
مراکز آموزشی یزد/ میبد

 

تعداد امتیازات: (8) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (3012)
گروه خبر: انتصابات
کد خبر: 440
  • رئیس کانون زبان ایران از مراکزی که افزایش زبان آموز داشتند تشکرو قدردانی کرد

RSS comment feed نظرات ارسال شده

1
# نظری ( 12:11 ب.ظ)
سلام میخواستم از ریاست محترم به دلیل توجه ایشان به مراکزی که طی چند ترم متوالی افزایش زبان آموز داشته اند تشکر کنم که قطعا موجب دلگرمی این عزیزان خوهد بود.
همچنین به نظرم میرسد که آمار غیرانگلیسی در مراکز به استحضار ایشان نرسیده است چراکه مراکزی مانند شیراز و اصفهان نیز رشد خوبی در غیر انگلیسی داشته اند.در هر حال از ریاست محترم و همه همکاران مراکز فوق به نوبه خود سپاسگزاریم.
2
# همکار مراکز ( 12:12 ب.ظ)
جناب آقای مسعودی
ضمن عرضه سلام و خسته نباشید بنده ازشما تشکر می کنم که میزان رشد زبان آموزان مورد توجه جنابعالی می باشد ولی این نکته که مراکزی که زبان آموزان خودراافزایش می دهند پس زحمت و ساعت کاری بیشتری صرف می کنند و خود120ساعت خودرا تکمیل می کنند به نظر بنده باید تشویق به شیوه ای دیگری صورت گیرد تا بابقیه مراکز قابل تشخیص باشد
باتشکر از شما
3
# ساسانی ( 03:22 ب.ظ)
با سلام و عرض خسته نباشید
احتراما" از حسن نظر ریاست محترم و معاونین گرامی و مسئولین عزیز اداره مرکزی کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم موفقیتهای بعدی این مراکز با کمک و یاری خداوند و حمایت مسئولین محترم اداره مرکزی ادامه یابد .
مدیریت و کارکنان شعبه زنجان
4
# زبان آموز ( 06:00 ب.ظ)
با سلام
شعبه وصال افزایش زبان آموز نداشته است؟
5
# فیض الهی ( 08:46 ق.ظ)
جناب آقای مسعودی
با سلام و خسته نباشید خدمت جنابعالی و همکاران و خدا قوت به شما
بنده به نوبه خودم از حسن نظر شما بینهایت تشکر می کنم فقط یه خواهش از جنابعالی داشتم اون هم شعبه ما همکاران 120 ساعت را می مانند و اگر به طرق دیگری بشود از همکاران قدرانی شود ممنون و متشکر می شوم
6
# مجتبي ولي پور ( 11:37 ق.ظ)
با تشكر از بذل توجه رياست محترم، روند افزايشي كمي و كيفي تمامي مراكز آموزشي در سطح كشور كه زمينه ساز ارتقاء علمي و فرهنگي هموطنانمان خواهد بود را آرزومنديم.
7
# کارمند ( 01:09 ب.ظ)
جناب آقای مسعودی
از توجه شما به این موضوع کمال تشکر و قدردانی را دارم،قطعاً توجه مدیران به این قبیل موضوعات باعث دلگرمی کارکنان شده و در نهایت پیشرفت و ترقی مجموعه را با سرعتی بیشتر در بر خواهد داشت.
ضمناً یاداوری این نکته خالی از لطف نیست که تشویق و ترغیب کارکنان علاوه بر اشاره ضمنی با روشهایی همچون پاداش به صورت نقدی و یا در قالب ساعات اضافه کاری باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای کارکنان مرکز مورد نظر و همینطور کارکنان سایر مراکز خواهد شد.
همانطور که مستحضر هستید حقوق کارمندان مجموعه چندان قابل توجه نیست و توجه به این قبیل موضوعات افزایش سطح کیفی و کمی مجموعه را در بر خواهد داشت.
امید است نکات ذکر شده مورد توجه و استفاده شما قرار گیرد.
با سپاس فراوان
کارمند
8
# مریم علوی ( 04:20 ب.ظ)
ریاست محترم با عرض سلام
من کارمند یکی از مراکزی هستم که در لیست نیست اما به دلیل انتقال از مرکز ما به مرکز دیگر رشد نداشته ایم مرکزی که حتی کوچکترین زحمتی نمیکشد وزبان آموزان را به آنجا منتقل میکنند آیا بیشتر از ما شایسته تقدیر است؟
9
# شعبه شاهین شهر ( 04:24 ب.ظ)
باسلام واحترام

ازبذل محبت و توجه ریاست محترم و معاونین گرامی کمال تشکر را داریم وامید است

توجهات شما باعث دلگرمی وایجاد انگیزه بیش از پیش کارکنان گردد.
10
# کارمند ( 05:58 ب.ظ)
با سلام و سپاس فراوان خدمت مدیر عزیز که همیشه به فکر کارمندانش می باشد خیلی خوشحال هستیم توانستیم افزایش زبان اموزان داشته باشیم و خوشحال تر به خاطر پاداشی که در نظر گرفتید امیدواریم که همان طور که کمیت را بالا بردیم بتوانیم با کمک شما و در اختیار گذاشتن نیرو و امکانات بیشتر کیفیت کار را بالا ببریم
11
# Sara ( 02:23 ق.ظ)
دست مدیران و معلم های زحمتکش که باعث این افزایش دانش آموز بودن درد نکنه. همچنین از جناب مسعودی که قدر زحمات مدیران و معلمان رو میدونن و با حسن نیتشون به اونا قدرت و انگیزه میبخشند هم متشکرم.
12
# مهرداد متین پور ( 05:39 ق.ظ)
جناب آقای مسعودی ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما و همکارانتان در اداره مرکزی بنده هم به نوبه خودم از زحمات جناب آقای ساسانی در شعبه زنجان تشکر میکنم.ایشان مدیری توانا و صبور و دارای فضائل اخلاقی زیادی می باشند.گسترش سریع شعبه انصافا حرکتی پرزحمت و در عین حال پر از برکات برای شهر زنجان است.امیدوارم ما مدرسین و کارکنان همه با هم و دست در دست هم به طور روزافزون برای اعتلای سطح علمی نوگلان این مرز و بوم همت بورزیم.
13
# کاربر ناشناس ( 12:38 ب.ظ)
با سلام .. مرکز کودک و نوجوانان شعبه خواهران گرگان 6 ترم متوالی افزایش داشته است ولی متأسفانه چیزی در این جدول درج نشده و ما از تشویق ریاست محترم محروم شده ایم ..
14
# کانون زبان گرگان - نوجوانان برادر ( 01:41 ب.ظ)
با سلام
از ریاست محترم کانون زبان ایران بابت اهمت دادن به این موضوع وتشویق مراکز که موجب دلگرمی بیشتر پرسنل میشود تشکر میکنم
ما پرسنل کانون زبان گرگان واحد برادران نوجوان نیز با توجه به روند صعودی زبان آموز در 6 ترم اخیر دوست داشتیم همانند مراکز فوق , تفقد وتشویق ریاست محترم شامل حال ما نیز میشد . ولی با اینحال باز هم تشکر
15
# کاربر ناشناس ( 03:23 ب.ظ)
با عرض سلام و خسته نباشید بنده هم کارمند یکی از مراکزی هستم که افزایش زبان آموز داشته. بسیار از توجه و لطف شما سپاسگزارم فقط مطلبی را قابل ذکر می دانم به نظر من در پرداخت برخی اضافه کار ها باید بیشتر دقت شود به عنوان مثال در دو مرکز با تعداد زبان آموز تقریبا مساوی و تعداد کارمند مساوی به نظر من باید آن مرکزی تشویق شود که با اضافه کار کمتر همه کارهارا به موقع انجام می دهند زیرا که اینچنین مراکزی بار مالی کمتری بر دوش کانون زبان می گذارند. مثلا بنده در ماه با 30 ساعت اضافه کار هیچ کار عقب مانده ای ندارم. اما مثلا فلان همکارم 120 ساعت اضافه کار دارد و بیشتر از من هم وظیفه ای نداشته است. و اگر درست فهیمیده باشم در جلسه مسوولین فرمودید هرکس به نسبت میزان اضافه کاری اش شما هم ساعتی اضافه کرده و سپس پرداخت می کنید. حالا کسی که در ساعت کمتر کارش را درست انجام داده محق تر است یا آنکه بیشتر وقت صرف کرده؟
16
# کارمند ( 03:25 ب.ظ)
سلام
ضمن اينکه منکر تلاش همکارانمون در مراکز زير 2 سال تاسيس نميشيم اما جالبه که اين آمار فقط بجز درچند مورد، تنها شامل اين مراکزکه مسلما در ترمهای گذشته ازحداکثرظرفيت مدرس وکلاس استفاده نکرده اند ميشود ودر اين شرايط مراکزی که درطول اين مدت از حداکثر امکانات مرکز به نحومطلوب استفاده ميکردندمهجور ميمانند پس ای کاش در کنار توجه به کميت به کيفيت هم توجه ميشد چون شعار کانون در 2 سال گذشته "ارائه بهترين خدمات به بيشتريت افراد" بوده پس بهتر است ميزان رضايتمندی افراد مراجعه کننده هم مد نظر قرار گيرد.
17
# کارمنداهوازی ( 05:14 ب.ظ)
باعرض سلام و تشکر و سپاس از بذل عنایت ریاست معزز وگرامی! درمناطق گرمسیر و بد آب و هوا که معمولاً بدلایل کمبود مدرس وکاهش کلاس مدرسان و عدم جذب مدرس جدیدالورود مشکلات متعدد دارند، افزایش زبان آموز با هزار زحمت و تلاش توسط مدیر و سایرهمکاران آن مرکز صورت میگیرد.افزایش شعبی که بتازگی راه اندازی و از 50-100 به 150 رسیدند و آب و هوایی دلپذیر داشته و مدرس متعدد آنان حتی به سایر شهرهای مجاور اعزام می شود گرچه شایسته تقدیراند اما نگهداری زبان آموز در سایر شعبی که با مشکلات عدیده و وقفه اجباری دست به گریبانند بسیار بیشتر می باشد.درهر صورت هرچه از دوست رسد نیکوست.خداوند تلاش تمامی زحمتکشان کانون زبانی را با برکت و سلامتی توآمان فرمایند
18
# کارمند ( 06:00 ب.ظ)
برادر بزرگوار جناب آقای مسعودی
با تشکر از توجه همیشگی شما به کارمندان. امید است که لایق این همه توجه باشیم .

خدا قوت و خسته نباشید

19
# مرکز فومن ( 08:16 ب.ظ)
سلام،
ضمن تشکر از ریاست محترم بابت تشویق و ایجاد انگیزه برای افزایش تعداد زبان آموز ،در سطح بزرگسال بعد از 6 ترم متوالی افزایش به دلیل انتقال تنها مدرس ثابت مرکز به اصفهان این ترم نسبت به ترم زمستان کاهش داشته ایم. در سطح نوجوانان هم مرکز فومن ترم بهار افزایش داشته است.
20
# بنی اسدی ( 01:44 ب.ظ)
با سلام واحترام ، از حسن نظر ریاست محترم صمیمانه سپاسگزارم . امید است در پرتو توجهات حق تعالی پیشرفتهای بیشتری را در کانون زبان ایران شاهد باشیم.
21
# مدیر ( 11:18 ق.ظ)
سلام:لطفا به مراکزی که به خاطر کمبود مدرس در سطح بزرگسال دچار وقفه شده اند وعلی الخصوص مشارکتی هستند توجه ویژه داشته باشید،چراکه همین موضوع موجب کاهش اعتماد خانواده ها وکاهش زبان آموز شده است.
22
# مدرس ( 02:56 ب.ظ)
ریاست محترم جناب آقای مسعودی با سلام و احترام
ضمن تشکر از کلیه حمایتهاو الطاف شما لطفا مساله تعداد زبان آموز با توجه به تعداد مدرس را د رنظر بگیرید د ربعضی مراکز با توجه به تلاشهای بسیار زیادی که از طرف مدیر و کارکنان انجام میشود ریزش زبان آموز تنها به دلیل کمبود مدرس د ربخشهای مختلف میباشد حتی با وجود 10 کلاسه شدن بعضی مدرسان باز هم لیست انتظار علیرغم کلاسبندی های تعداد بالا و با حداکثر ظرفیت پر میباشد تا آنجا که من اطلاع دارم د رمرکز ما 4 کلاس وقفه ای وجود دارد .

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: