شنبه 29 اردیبهشت 1403  | English
dialog
آخرین پست 01 شهریور 1390 12:22 ب.ظ بوسیله Ann. 6 پاسخ ها.
مناسب چاپ
مرتب سازی:
قبلیقبلی بعدیبعدی
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.
مولف پیام ها
anitaکاربر آفلاین می باشد

رتبه: تازه وارد تازه وارد
تعداد پست‌ها:20
--
04 تیر 1390 08:47 ب.ظ  
chera tu kelas nesfe vaghtemun mire ta dilog hefz konim?kheili dust daram mazayaye in karo bedunam....
haniکاربر آفلاین می باشد

رتبه: تازه وارد تازه وارد
تعداد پست‌ها:67
--
04 تیر 1390 09:17 ب.ظ  
shaiad be in dalil bashe ke teacheramon fekr mikonan ma to khondane dialog moshkel darim be khatere hamin bahamon tanrin mikonan
Hi.I am Haniye.I"m Pre1 student.
I live in Rasht And I love My IlI cLass.
I love my teacher{Miss.Mahdiani}in IlI
kavehکاربر آفلاین می باشد

رتبه: تازه وارد تازه وارد
تعداد پست‌ها:16
--
05 تیر 1390 10:23 ق.ظ  
جواب شما خيلي ساده ست.يه بچه كوچيك كه مدرسه نرفته چطوري فارسي حرف ميزنه؟ معلومه، همه جملات رو حفظ كرده. خود ما هم همين طوريم
درحين حرف زدن از روي گرامر و دستورزبان فارسي حرف نمي زنيم و براي حرف زدن معمولي فكر نمي كنيم چرا؟ چون همه اونها ور اونقدر بكار برديم كه حفظ كريم.
حالا اگه بخوايم يه انشا بنويسيم بايد فكر كنيم چون مي خوايم جملات جديد بسازيم.
اميدوارم براتون روشن شده باشه.البته اين نظر منه ونمي دونم كه چقدر درسته!
anitaکاربر آفلاین می باشد

رتبه: تازه وارد تازه وارد
تعداد پست‌ها:20
--
09 تیر 1390 03:17 ب.ظ  
nemifahmam,ma far30 ro ba hefz kardan yad nagereftim,chon tu mohite atrafemun hame far30 sohbat mikardan ,ma ham yad gereftim,ye zabuno ba hefz kardan ke nemishe yad gereft,ya bayad modam beshnavi ya modam tekraresh koni chon zabane gheire madari farare.bad yani shoma har chizi ke az dialog haye termaye pish khundid,yadetun miyad???emkan nadare,magar in ke modam tekraresh karde bashin,man faghat migam chera inkar bayad tu kelas anjam begire ta koli vaght azamun gerefte beshe,dar halike har nafar bayad khodesh ham be tanhayi zaban ro tamrin kone,dar natije age in kar hatta mofid ham bashe,bayad tu khune tavasote zaban amuz anjam beshe.
ili teacherکاربر آفلاین می باشد

رتبه: تازه وارد تازه وارد
تعداد پست‌ها:4
--
15 تیر 1390 11:45 ب.ظ  
تمرین کردن دایلوگ در کلاس ، نباید نصف وقت کلاس رو بگیره . فکر می کنم کمی اغراق کردید! (این زکمان بین 20 تا 25 دقیقه برای سطوح مختلف متفاوت است) البته در سطوح ابتدایی تکرار در یادگرفتن اتوماتیک وار ساختارها و اصطلاحات تاثیر غیر قابل انکاری دارد. بهر حال، مدرسین کانون هرگز از شما تکرار طوطی وار دایلوگ را نمی خواهند و این موضوع در کتابهای جدید کانون ( که تغییر دادن مکالمه را برای موقعیت های جدید خواسته است ) به چشم می خورد . پیروز باشید.
live, love, & learn Truthwise..
anitaکاربر آفلاین می باشد

رتبه: تازه وارد تازه وارد
تعداد پست‌ها:20
--
16 تیر 1390 10:34 ب.ظ  
be nazaram hamun 20-25 min ham baraye yek kelase 1:45 min kheili ziyade,ba hazf kardane in zaman kheili chizahaye bishtari az grammer gofte mishe,dar zemn faghat mahdud be gereftene vaghte kelas ham nemishe,bade dilog bishtare zaban amuzan khaste mishan va nemitunan grammer ro yad begiran,chon ta inja tamame ostadayi ke man didam,dialog ro ghable grammer tadris mikonan,hatta kheili hashun nokate moheme dilog ke bayad gofte beshe ro mizaran bade hefz kardan,va age vaght nakonan dg hich bahsi ruye dialog nemikonan,omidvaram be gofte shoma dar ketab haye jadid in moshkel hal beshe.
Annکاربر آفلاین می باشد

رتبه: تازه وارد تازه وارد
تعداد پست‌ها:87
--
01 شهریور 1390 12:22 ب.ظ  
من کاملا با آنیتا موافقم . آخه تو نوجوانان به خصوص توی Reach اون دیالوگ ها نسبتا طولانی تراز این ترم های بزرگسال(El) بودن و وقت کم تری هم براشون گذاشته میشد (خیلی بگم 10 دقیقه ) چون معلم یک بار خودشو جای شخصیت های دیالوگ می ذاشت و بعد هم با بچه ها یک بار اونو تمرین می کرد آخه نیازی نبود که دقیقا خود اونو حفظ کنیم بلکه باید اونو تغییر می دادیم ( در این مورد ili teacher قبلا گفتن ) اما حالا هر تیکه ی دیالوگ رو پنج ،شش بار میگن و تازه وقتی کل دیالوگو گفتن ، دو یا سه بار دیگه اونو تکرار می کنن. اگه روش بزرگسالان مثل روش نوجوانان بشه خیلی از مشکلات حل می شه .
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.

Active Forums 4.2