ارسال توسط
روابط عمومی در تاریخ 03 خرداد 1393 10:41
( گروه:
سایر اخبار )
جلسه ی ارزیابی نحوه ی حضور کانون در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور علیرضا حاجیان زاده، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فریدون واحدی، مشاور اجرایی مدیرعامل، دکتر سید محمدرضا هاشمی، رئیس کانون زبان ایران، محمدرضا سهرابی، مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان و جمعی از دست اندرکاران بخش بازرگانی، مربیان کانون و نمایندگان بخش روابط عمومی و امور بین الملل کانون برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری، حاجیان زاده با قدردانی از مسوولان بازرگانی کانون جهت حضور فعال در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران اظهار امیدواری کرد با نقد و ارزیابی دقیق نحوهی حضور در نمایشگاه از سوی کارشناسان کانون، زمینه ی برای بالابردن کیفیت حضور کانون در دورههای آینده فراهم شود.
تشکیل ستادی برای برنامهریزی جهت حضور بهتر در دورههای آتی این رویداد بزرگ فرهنگی و همچنین برگزاری نشستهایی با مسوولان معاونت تولید و انتشارات کانون به منظور تولید و انتشار آثار فاخر از هم اکنون، از جمله پیشنهادهایی بود که مدیرعامل کانون در این جلسه مطرح کرد.
وی با تبریک انتخاب کانون به عنوان ناشر نمونه ی دولتی به کسانی که در نشر این آثار مشارکت داشتند و تمامی اعضای خانواده کانون، اضافه کرد با این موفقیت باید توجه کنیم که فعالیت نمایشگاه کتاب یک مساله عادی نیست و کانون باید به عنوان نهادی که در حوزهی کودک و نوجوان فعالیت میکند در آن نقش ویژهای ایفا کند.
مدیر عامل کانون پرورش فکری بحث محتوای تولیدات ارایه شده از سوی کانون در نمایشگاه و کمبودهایی که در این آثار در مقایسه با دیگر ناشران به چشم میخورد را موضوعی دانست که بررسی آن نیازمند برگزاری نشستهای ویژهای با حضور معاون و مسوولان تولید است.
حاجیانزاده در حوزهی طراحی غرفههای کانون پیشنهاد کرد این غرفهها نمادی از مراکز کانون باشد و در طراحی آن از این عناصر مشترک همچون رنگ، صندلیها و قفسهها و دیگر نمادهای خاص کانون استفاده شود.
تهیهی اقلام مناسب تبلیغاتی، فیلم، تیزر، طراحی فضاهای بیرونی و داخلی، توجه به اطلاعرسانی وسیع غرفههای کانون، استفاده از برخی فعالیتهای کانون به ویژه در حوزهی کتاب و کتابخوانی از جمله پیشنهادهای حاضران در جلسه بود که مورد تاکید مدیرعامل کانون نیز قرار گرفت.
گفتنی است، در این نشست علاوه بر طرح دیدگاههای حاضران منصور ناصری معاون بخش بازرگانی کانون گزارشی از حضور کانون در 6 غرفهی این نمایشگاه ارایه کرد و گفت که فروش کانون نسبت به سال گذشته در این رویداد با افزایش روبرو بوده است.