پنجشنبه 20 دی 1403  | English
19

برگزاری جلساتی با محوریت "کیفیت بخشی و مشتری مداری" در استان مازندران

برگزاری جلساتی با محوریت "کیفیت بخشی و مشتری مداری" در استان مازندران

به منظور بهره گیری از خرد جمعی و در راستای کیفیت بخشی و مشتری مداری در مراکز آموزشی کانون زبان استان مازندران، جلسه ای با حضور مسئولان مراکز مشارکتی به همراه مشارکت کنندگان در محل دفتر مدیریت استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، همچنین جلسه ای با حضور فریدون صادقی، مدیر کانون زبان استان مازندران و کارشناسان هماهنگ کننده‌ی مدرسان و مسئولان برخی از مراکز آموزشی استان به منظور برنامه ریزی کلاس ها در راستای کیفیت بخشی و افزایش زبان آموز در ترم تابستان 94 در مرکز آموزشی امیر کلا برگزار شد.
تعداد امتیازات: (3) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (711)
گروه خبر: سایر اخبار
کد خبر: 1309
  • برگزاری جلساتی با محوریت "کیفیت بخشی و مشتری مداری" در استان مازندران
  • برگزاری جلساتی با محوریت "کیفیت بخشی و مشتری مداری" در استان مازندران
  • برگزاری جلساتی با محوریت "کیفیت بخشی و مشتری مداری" در استان مازندران
  • برگزاری جلساتی با محوریت "کیفیت بخشی و مشتری مداری" در استان مازندران

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: