ارسال توسط
روابط عمومی در تاریخ 24 خرداد 1394 15:52
( گروه:
سایر اخبار )
نشست "کیفیت بخشی و مشتری مداری" در استان تهران با حضور محمد تقی حقی، مدیر کانون زبان استان تهران، شراره یعقوبی، مسئول امور اداری و جمعی از مسئولان مراکز آموزشی استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این نشست حقی به بیان اهمیت و ضرورت موضوع کیفیت بخشی و مشتری مداری پرداخت و افزود: زبان آموزان کانون زبان جدا از این موسسه نیستند، بلکه عضوی از کانون زبان ایران محسوب می شوند؛ ما به زبان آموزان وابسته هستیم و اگر آن ها نباشند فعالیت های ما معنا و مفهومی نخواهد داشت.
تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتری، آموزش نیروی انسانی، توجه به رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی، مشتری مداری و... از مهمترین مباحثی بود که مدیر کانون زبان استان تهران به آن ها پرداخت.
وی در بخش پایانی سخنانش بیان کرد: همهی ما خدمتگزاران زبان آموزان هستیم و باید برای رشد و شکوفایی آن ها تلاش نماییم.
در بخش دیگری از این نشست مسئولان مراکز به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود پیرامون مبحث کیفیت بخشی و مشتری مداری پرداختند.