ارسال توسط
روابط عمومی در تاریخ 30 خرداد 1394 14:38
( گروه:
سایر اخبار )
امیر حسین غریب، مدیر کانون زبان استان گلستان در جلسه ای با حضور مدیران و کارکنان مراکز آموزشی این استان به تبیین رویکرد کیفیت بخشی و مشتری مداری در کانون زبان ایران پرداخت.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این جلسه غریب ضمن تعریف انواع مشتری، ابعاد ده گانه کیفیت خدمات را شامل ظاهر و امکانات؛ قابل اطمینان بودن؛ پاسخگویی؛ لیاقت، تبحر، مهارت، کاردانی، صلاحیت؛ ادب، نزاکت، احترام؛ اعتبار و شایستگی؛ امنیت اخلاقی؛ دسترسی؛ ارتباط و آگاه سازی مشتری و درک مشتری دانست.
در ادامه این جلسه مدیران و کارکنان مراکز آموزشی استان گلستان به بیان دیدگاه و نظرات پیرامون رویکرد کیفیت بخشی و مشتری مداری پرداختند.