پنجشنبه 20 دی 1403  | English
30

"کیفیت بخشی و مشتری مداری" سرلوحه‌ی فعالیت ها در مراکز آموزشی استان گلستان

"کیفیت بخشی و مشتری مداری" سرلوحه‌ی فعالیت ها در مراکز آموزشی استان گلستان

امیر حسین غریب، مدیر کانون زبان استان گلستان در جلسه ای با حضور مدیران و کارکنان مراکز آموزشی این استان به تبیین رویکرد کیفیت بخشی و مشتری مداری در کانون زبان ایران پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این جلسه غریب ضمن تعریف انواع مشتری، ابعاد ده گانه کیفیت خدمات را شامل ظاهر و امکانات؛ قابل اطمینان بودن؛ پاسخگویی؛ لیاقت، تبحر، مهارت، کاردانی، صلاحیت؛ ادب، نزاکت، احترام؛ اعتبار و شایستگی؛ امنیت اخلاقی؛ دسترسی؛ ارتباط و آگاه سازی مشتری و درک مشتری دانست.

در ادامه این جلسه مدیران و کارکنان مراکز آموزشی استان گلستان به بیان دیدگاه و نظرات پیرامون رویکرد کیفیت بخشی و مشتری مداری پرداختند.

تعداد امتیازات: (4) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (671)
گروه خبر: سایر اخبار
کد خبر: 1319
  • "کیفیت بخشی و مشتری مداری" سرلوحه‌ی فعالیت ها در مراکز آموزشی استان گلستان

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: