ارسال توسط
روابط عمومی در تاریخ 01 تیر 1394 14:05
( گروه:
سایر اخبار )
جلساتی با محوریت "کیفیت بخشی و مشتری مداری" در استان های سمنان، زنجان و کرمانشاه با حضور مدیران کانون زبان این استان ها و جمعی از کارکنان و مدرسان آن ها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسات موضوعاتی همچون انواع مشتری، نحوهی ارتباط با مشتری، آن چه مشتریان می خواهند، تعامل مثبت و سازنده جهت رضایتمندی مشتری، توجه به فضای فیزیکی مراکز، امکانات رفاهی برای زبان آموزان، احترام به ارباب رجوع و... مطرح گردید.
در بخش پایانی این جلسات، شرکت کنندگان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.