پنجشنبه 20 دی 1403  | English
01

"کیفیت بخشی و مشتری مداری" در مراکز آموزشی استان های سمنان، زنجان و کرمانشاه

جلساتی با محوریت "کیفیت بخشی و مشتری مداری" در استان های سمنان، زنجان و کرمانشاه با حضور مدیران کانون زبان این استان ها و جمعی از کارکنان و مدرسان آن ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسات موضوعاتی همچون انواع مشتری، نحوه‌ی ارتباط با مشتری، آن چه مشتریان می خواهند، تعامل مثبت و سازنده جهت رضایتمندی مشتری، توجه به فضای فیزیکی مراکز، امکانات رفاهی برای زبان آموزان، احترام به ارباب رجوع و... مطرح گردید.

در بخش پایانی این جلسات، شرکت کنندگان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

تعداد امتیازات: (4) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (484)
گروه خبر: سایر اخبار
کد خبر: 1321

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: