پنجشنبه 20 دی 1403  | English
07

بررسی راهکارهای "کیفیت بخشی و مشتری مداری" در استان خراسان جنوبی

با برگزاری جلسه ای در استان خراسان جنوبی راهکارهای "کیفیت بخشی و مشتری مداری" در این استان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، در این جلسه که با حضور طاهره دلاوریان، سرپرست کانون زبان استان و مسئولان مراکز آموزشی بیرجند و قاین و کارکنان مرکز آموزشی بیرجند برگزار شد، موضوعاتی همچون رفتار مناسب با مشتری و برخورد با مشتری بر اساس احترام، صبر و شکیبایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین اطلاع رسانی کامل تر و دقیق تر در مورد قوانین و مقررات به مشتریان، زیبا سازی محیط آموزشی، در نظر گرفتن تمهیداتی به منظور روان سازی ترافیک، پی گیری مستمر در خصوص برگزاری دوره های جدید و... از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه عنوان شد.

تعداد امتیازات: (2) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (509)
گروه خبر: سایر اخبار
کد خبر: 1325

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: