ارسال توسط
روابط عمومی در تاریخ 07 تیر 1394 06:50
( گروه:
سایر اخبار )
با برگزاری جلسه ای در استان خراسان جنوبی راهکارهای "کیفیت بخشی و مشتری مداری" در این استان بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، در این جلسه که با حضور طاهره دلاوریان، سرپرست کانون زبان استان و مسئولان مراکز آموزشی بیرجند و قاین و کارکنان مرکز آموزشی بیرجند برگزار شد، موضوعاتی همچون رفتار مناسب با مشتری و برخورد با مشتری بر اساس احترام، صبر و شکیبایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین اطلاع رسانی کامل تر و دقیق تر در مورد قوانین و مقررات به مشتریان، زیبا سازی محیط آموزشی، در نظر گرفتن تمهیداتی به منظور روان سازی ترافیک، پی گیری مستمر در خصوص برگزاری دوره های جدید و... از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه عنوان شد.