چهارشنبه 19 دی 1403  | English
08

اقدامات معاونت اداری – مالی با هدف پشتیبانی از مراکز آموزشی
در راستای رویکرد "کیفیت بخشی و مشتری مداری"

اقدامات معاونت اداری – مالی با هدف پشتیبانی از مراکز آموزشی<br>در راستای  رویکرد "کیفیت بخشی و مشتری مداری"

معاونت اداری مالی کانون زبان ایران با توجه به اهمیت پشتیبانی مراکز آموزشی، بهبود شرایط و تامین تجهیزات و در راستای رویکرد کیفیت بخشی و مشتری مداری، اقدامات صورت گرفته در این معاونت در دوره‌ی بهار 94 را در قالب گزارشی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، فعالیت های انجام شده در زمینه‌ی پشتیبانی های اجرایی و تامین تجهیزات، با در نظر گرفتن اولویت بندی مراکز و با لحاظ کردن نیازهای مبرم انجام گرفته است.

گفتنی است، این فعالیت ها بر اساس برنامه‌ی زمان بندی و همچنین اولویت بندی مراکز آموزشی ادامه خواهد یافت.

 گزارش این اقدامات را می توانید در پوشه‌ی پیوست مشاهده نمایید.
تعداد امتیازات: (9) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (1283)
گروه خبر: سایر اخبار
کد خبر: 1372
  • اقدامات معاونت اداری – مالی با هدف پشتیبانی از مراکز آموزشی<br>در راستای  رویکرد "کیفیت بخشی و مشتری مداری"

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: