ارسال توسط
روابط عمومی در تاریخ 26 مهر 1394 09:43
( گروه:
سایر اخبار )
دورهی آموزشی مشتری مداری با عنوان "وقتی مشتری با چماق می آید" با حضور جمعی از کارکنان مراکز آموزشی استان تهران در ساختمان ادارهی مرکزی کانون زبان ایران برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دوره که در مجموع 4 ساعت آموزشی برگزار شد مباحثی همچون انواع اعتراضات مشتریان، کاربرد زبان بدن در برخورد با مشتریان شاکی، تکنیک های شنیدن موثر، مذاکره اثر بخش با مشتری شاکی و ... ارائه گردید.
گفتنی است، پخش فیلم و کارگروهی در زمینهی مباحث مطرح شده از دیگر بخش های این دورهی آموزشی بود.