شنبه 30 فروردین 1404  | English
11

در استان مازندران برگزار شد:
دوره های آموزشی"اصول و مفاهیم عمومی مدیریت" و "اصول ارتباطات و مشتری مداری"

در استان مازندران برگزار شد:</br>دوره های آموزشی"اصول و مفاهیم عمومی مدیریت" و "اصول ارتباطات و مشتری مداری"

دوره‌ی آموزشی "اصول و مفاهیم عمومی مدیریت" برای مسئولان و دوره‌ی "اصول ارتباطات و مشتری مداری" برای کارکنان مراکز آموزشی استان مازندران در شهر بابل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، از مهم ترین مباحث ارائه شده در دوره‌ی "اصول و مفاهیم عمومی مدیریت"، مرور مفاهیم پایه در مدیریت و سرپرستی، وظایف اصلی مدیر و اصول تفویض اختیار و از مهم ترین مباحث مطرح شده در دوره‌ی "اصول ارتباطات و مشتری مداری"، تولید کالا و خدمات، ماهیت کار در بخش خدمات، اهمیت جذب و نگهداری مشتری و اهمیت مهارت ارتباطات بود.

گفتنی است، هر یک از این دوره ها در 4 ساعت آموزشی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار گردید.

تعداد امتیازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (744)
گروه خبر: سایر اخبار
کد خبر: 1501
  • در استان مازندران برگزار شد:</br>دوره های آموزشی"اصول و مفاهیم عمومی مدیریت" و "اصول ارتباطات و مشتری مداری"
  • در استان مازندران برگزار شد:</br>دوره های آموزشی"اصول و مفاهیم عمومی مدیریت" و "اصول ارتباطات و مشتری مداری"
  • در استان مازندران برگزار شد:</br>دوره های آموزشی"اصول و مفاهیم عمومی مدیریت" و "اصول ارتباطات و مشتری مداری"

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: