ارسال توسط
روابط عمومی در تاریخ 11 بهمن 1394 16:22

( گروه:
سایر اخبار )
دورهی آموزشی "اصول و مفاهیم عمومی مدیریت" برای مسئولان و دورهی "اصول ارتباطات و مشتری مداری" برای کارکنان مراکز آموزشی استان مازندران در شهر بابل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، از مهم ترین مباحث ارائه شده در دورهی "اصول و مفاهیم عمومی مدیریت"، مرور مفاهیم پایه در مدیریت و سرپرستی، وظایف اصلی مدیر و اصول تفویض اختیار و از مهم ترین مباحث مطرح شده در دورهی "اصول ارتباطات و مشتری مداری"، تولید کالا و خدمات، ماهیت کار در بخش خدمات، اهمیت جذب و نگهداری مشتری و اهمیت مهارت ارتباطات بود.
گفتنی است، هر یک از این دوره ها در 4 ساعت آموزشی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار گردید.