شنبه 30 فروردین 1404  | English
28

دوره ی آموزشی "اصول ارتباطات و مشتری مداری" برگزار شد

دوره ی آموزشی "اصول ارتباطات و مشتری مداری" برگزار شد

دوره‌ی آموزشی "اصول ارتباطات و مشتری مداری" با حضور جمعی از کارکنان مراکز آموزشی استان تهران در ساختمان اداره مرکزی کانون زبان ایران  برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دوره که در مجموع 4 ساعت آموزشی برگزار گردید مباحثی همچون، مشتری کیست، رضایت مشتری، اصول مشتری مداری، ارتباطات چیست، الگوی ارتباطات، اهمیت مهارت ارتباطات، انواع ارتباط و ابزار های انتقال پیام در ارتباطات و... مطرح گردید.


تعداد امتیازات: (0) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (714)
گروه خبر: سایر اخبار
کد خبر: 1524
  • دوره ی آموزشی "اصول ارتباطات و مشتری مداری" برگزار شد
  • دوره ی آموزشی "اصول ارتباطات و مشتری مداری" برگزار شد
  • دوره ی آموزشی "اصول ارتباطات و مشتری مداری" برگزار شد

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: