ارسال توسط
روابط عمومی در تاریخ 28 بهمن 1394 15:22
( گروه:
سایر اخبار )
دورهی آموزشی "اصول ارتباطات و مشتری مداری" با حضور جمعی از کارکنان مراکز آموزشی استان تهران در ساختمان اداره مرکزی کانون زبان ایران برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دوره که در مجموع 4 ساعت آموزشی برگزار گردید مباحثی همچون، مشتری کیست، رضایت مشتری، اصول مشتری مداری، ارتباطات چیست، الگوی ارتباطات، اهمیت مهارت ارتباطات، انواع ارتباط و ابزار های انتقال پیام در ارتباطات و... مطرح گردید.
