یکشنبه 30 اردیبهشت 1403  | English
07

برگزاری دوره‌های‌ آموزشی "مهارت‌های ارتباطی مدرسان با زبان‌آموزان" و "رفتار سازمانی با تاکید بر مشتری‌مداری"

برگزاری دوره‌های‌ آموزشی "مهارت‌های ارتباطی مدرسان با زبان‌آموزان" و "رفتار سازمانی با تاکید بر مشتری‌مداری"

دوره‌های‌ آموزشی "مهارت‌های ارتباطی مدرسان با زبان‌آموزان" و "رفتار سازمانی با تاکید بر مشتری‌مداری" با حضور جمعی از مدرسان مراکز آموزشی استان مازندران در این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در دوره‌ی مهارت های ارتباطی مدرسان با زبان آموزان که در مجموع 4 ساعت آموزشی برگزار شد به مباحثی همچون الگوهای ارتباطی، مهارت‌های ارتباطی، انواع برخورد ارتباطی، ارتباط در فرآیند تدریس و مشخصه‌های ارتباط موفق پرداخته شد.

همچنین در دوره‌ی رفتار سازمانی با تاکید بر مشتری‌مداری که در مجموع 3 ساعت آموزشی برگزار شد موضوعاتی از قبیل رابطه‌ی بین انگیزه و رفتار، محیط کار و انگیزش، رابطه‌ی مشتری مداری و رفتار سازمانی و رقابت در بازار فشرده مطرح شد.

تعداد امتیازات: (0) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (698)
گروه خبر: اخبار مراکز
کد خبر: 1740
  • برگزاری دوره‌های‌ آموزشی "مهارت‌های ارتباطی مدرسان با زبان‌آموزان" و "رفتار سازمانی با تاکید بر مشتری‌مداری"

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: